петък, февруари 23, 2024

еssence & Catrice събраха стотици звездни гости на магическо градинско парти в София

Трябва да четете

Доц. Наталия Киселова: Остава привкус за политизиране на Конституционния съд

"Остава привкус за политизиране на Конституционния съд, защото колективеният орган решава предимно политически проблеми, заяви доц. Наталия Киселова в ефира на БТВ.

Тагарев: В САЩ обсъдихме разполагането на ПВО и противокорабни ракети у нас

„Обсъждах в САЩ възможностите за разполагането на съюзнически противовъздушни и брегови противокорабни ракетни комплекси за усилване на отбранителните способности на България“. Това...

Нетаняху: Израел няма да спре офанзивата, докато не осъществи целите си за унищожаване на „Хамас“

Израелският премиер Бенямин Нетаняху публично отхвърли натиска на Съединените щати за палестинска държава. На пресконференция, излъчена по националната телевизия,...

Ракети бяха изстреляни от Газа към Южен Израел

Ракети бяха изстреляни снощи от Газа към Южен Израел. В отговор израелските сили за отбрана съобщиха, че са унищожили...

Двата бюти бранда отпразнуваха водещите си позиции в грим пазара за България чрез пищно събитие, което събра на едно място видни медийни представители и популярни личности

С много блясък, магическо огледало, грим предизвикателства, грим боулинг, забавни кътове за снимки и най-новите грим колекции от еssence и Catrice, се състоя вълнуващото грим соаре на двете бюти компании. Събитието под надслов “Не е магия, а грим… защото красотата може да бъде забавна!” обедини двата бранда-лидери за българския грим пазар, за да постави началото на плановете им за още по-мащабно разрастване у нас.

Под звуците на отличителния вокал на Елена Брусарска и мелодичните хаус ритми на DJ Marten, стотици видни представители на българските медии и хайлайф отпразнуваха заедно с еssence & Catrice изпращането на лятото и любовта към качествената бюти козметика. Събитието очарова гостите с приказната си атмосфера на магическа градина, която съчетаваше финия и елегантен почерк на Catrice, заедно с много цветни и забавни интерактивни кътове, вдъхновени от младежкия дух на еssence.

Забавлението беше гарантирано, благодарение на специална “Ring for magic” стена, която изненадваше гостите с различни грим подаръци, както и грим боулинг с кегли от спирали, който разчупи преживяването и помогна на гостите да си спечелят още вълнуващи грим изненади. За безупречната грим визия на присъстващите пък се погрижиха грим мастъри, част от активацията  “Колело на късмета” с различни грим предизвикателства, които вдъхновиха гостите да изпробват нова цветна грим визия.

Освен да запознае гостите отблизо с най-големите новости от грим света на еssence & Catrice, събитието имаше за цел да засвидетелства плановете на двата бранда за още по-мащабно разрастване на Българския пазар. Пазар, в който в момента така или иначе заемат водещи позиции, но споделят амбиции за още по-голямо пазарно насищане.

„България заема специално място в сърцата ни като ключов пазар, фокусиран върху грижата за външния вид. Бъдещите ни планове за essence и Catrice в България са амбициозни и виждаме голям потенциал за допълнителен растеж, въпреки че вече заемаме добри позиции тук. Нашата мисия е да продължим да предоставяме на нашите български клиенти иновативна и качествена веган козметика, давайки им възможност да подчертаят своята уникална красота, оставайки верни на принципите си и грижата към природата. България е ключова част от нашата стратегическа визия и очакваме с нетърпение да разкрием повече за своите творчески планове тук“, споделя Ивона Худан, главен маркетинг мениджър на VM2 Cosmetics за региона.

Като марка номер едно в Европа по продажби, essence е бранд с мисия да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството. Марката поставя приоритет върху това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижи за околната среда и животните. Козметичната компания се гордее с това, че приоритизира  естествените и веган съставки в своите продукти, гарантирайки за безопазност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС.

Catrice, от друга страна, се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Водени от мотото „Това не е магия, това е грим“, Catrice поема отговорност както към потребителите, така и за околната среда. Техният козметичен бранд е изградена върху четири пилъра за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност. Catrice е бранд  посветен на това да бъде 100% веган*, подкрепяйки инициативи за опазване на околната среда и активно допринасяйки за опазването на планетата.

За VM2 COSMETICS

VM2 Cosmetics е водещ регионален дистрибутор на цветна козметика. Основен дистрибутор на грим марките essence и Catrice за 10 държави в нашия регион, също така в съвместно дружество с Cosnova GMBH, немски собственик и производител на марките essence и Catrice.

Други новини

Последни новини

Доц. Наталия Киселова: Остава привкус за политизиране на Конституционния съд

"Остава привкус за политизиране на Конституционния съд, защото колективеният орган решава предимно политически проблеми, заяви доц. Наталия Киселова в ефира на БТВ.

Тагарев: В САЩ обсъдихме разполагането на ПВО и противокорабни ракети у нас

„Обсъждах в САЩ възможностите за разполагането на съюзнически противовъздушни и брегови противокорабни ракетни комплекси за усилване на отбранителните способности на България“. Това...

Нетаняху: Израел няма да спре офанзивата, докато не осъществи целите си за унищожаване на „Хамас“

Израелският премиер Бенямин Нетаняху публично отхвърли натиска на Съединените щати за палестинска държава. На пресконференция, излъчена по националната телевизия,...

Ракети бяха изстреляни от Газа към Южен Израел

Ракети бяха изстреляни снощи от Газа към Южен Израел. В отговор израелските сили за отбрана съобщиха, че са унищожили...

Вили Лилков: Няма управляващи и опозиция в СОС – търсим начин да започнем работа

В момента няма управляващи и опозиция в СОС - ние търсим разумно мнозинство, което казва, че общинският съвет трябва да започне работа,...